دانلود فیلم رگ خواب



دانلود فیلم رگ خواب

دانلود فیلم رگ خواب با لینک مستقیم

دانلود غیر رایگان فیلم جدید رگ خواب با کیفیت عالی

مینا بعد از جدایی از همسرش به دنبال شغل و محل اسکانی می گردد. در این مسیر با کامران مدیر رستورانی که در آن کار می کند آشنا می شود. کامران سرپناهی به او می دهد. مینا تحت تاثیر حمایت ها و محبت های کامران به او دل می بازد ، کامران نیز به مینا مشتاق و علاقمند است. روزها از پس هم می گذرد و عشق مینا به کامران کاسته نمی شود و اوج می گیرد.اما کامران دیگر قصد ادامه ندارد..

کارگردان و تهیه‌کننده : حمید نعمت الله
نویسنده : معصومه بیات
بازیگران : لیلا حاتمی، کورش تهامی، الهام کردا، لیلا موسوی، حسین عرفانیان، خسرو بامداد، بامداد نعمت‌ اله، حمیدرضا آذرنگ

لینک دانلود فیلم رگ خواب

 

دانلود با کیفیت 1080HQ (3500 تومان)

دانلود با کیفیت 1080p (3000 تومان)

دانلود با کیفیت 720p (2500 تومان)

دانلود با کیفیت 480p (2000 تومان)

 

درباره فیلم :

اکران خصوصی رگ خواب روز چهارشنبه هفدهم خرداد ماه ۱۳۹۶ در سینما استقلال برگزار شد و دوشنبه بیست و چهارم خرداد ماه اکران عمومی آن آغاز شد. همچنین پنجم آبان ماه اکران مردمی رگ خواب، ویژه حمایت از کمپین یوزپلنگ آسیایی در پردیس سینمایی گالری ملت برگزار شد.

نقد فیلم :

 رگ خواب فیلم جدید نعمت الله بیش از آنکه ادعایی در جشنواره داشته باشد به شخصیت پردازی دلبسته است. موسیقی و صدای روح نواز همایون شجریان از لحظه های خوب تماشای فیلم رگ خواب و نکات مثبت آن است. لیلا حاتمی توانسته از پس یک نقش سخت و متغیر به خوبی بربیاید و همراه با فراز و نشیب ها خودش را وفق دهد. روزمرگی های مینا موضوع اصلی فیلم است که یک زن در جامعه امروزی چه مشکلات و سختی هایی دارد. آمال و آرزوهای مینای قصه علایقش و سلایقش و رویاهایی که شاید ساده باشد اما امروزه دست تیافتنی به نظر می رسد محور اصلی داستان قرار گرفته و متمرکز به لیلا حاتمی ست. سکانس های خنده سکانس های گریه ابتدا و انتهای فیلم جدید رگ خواب همان فراز و فرودیست که فیلمساز قصد نمایش آن را دارد. خوشی های اول رابطه و مشکلات پس از شروع آن و پایانی که… نعمت الله شاید نتوانسته در این فیلم انتظار مخاطبان و تماشاگرانش را برآورده کند اما فیلمی با پرداخت مناسب و جزئیات کافی و وافی ساخته که علاقه ی کارگردان به خصوص در نشان دادن غذاها و درست شدن آن ها و رنگ و لعابی که به تصویر می دهند را نشان نی دهد. کوردش تهامی شاید کمتر از لیلا حاتمی شخصیت پردازی شده باشد اما شخصیتش نمایان تر از مینایی بود که تمرکز کامل فیلم روی آن بود. فیلمنامه قوی داشتن را کارگردان فدای زوم کردن روی شخصیت قصه اش کرد و بنابراین توقع داستان قوی مثل آرایش غلیظ را نداشته باشید اما دقت فیلمساز روی مشکلات یک زن در جامعه را خواهید دید که شاید سادگی مینا را کاملا قبول نداشته باشید. فیلم رگ خواب چندان ادعایی ندارد و فقط نان موسیقی و بازی لیلا حاتمی اش را می خورد اما فیلم بدی نیست در عین حال که فیلم خوبی هم نیست.

دانلود فیلم رگ خواب با لینک مستقیم

انونس فیلم رگ خواب, تیزر فیلم رگ خواب, خرید فیلم رگ خواب, دانلود رایگان فیلم رگ خواب, دانلود رایگان فیلم رگ خواب با کیفیت, دانلود فیلم ایرانی رگ خواب, دانلود فیلم رگ خواب, دانلود فیلم رگ خواب 1080p, دانلود فیلم رگ خواب full hd, دانلود فیلم رگ خواب hd, دانلود فیلم رگ خواب با حجم کم, دانلود فیلم رگ خواب با کیفیت ۱۰۸۰p, دانلود فیلم رگ خواب با کیفیت HD, دانلود فیلم رگ خواب با کیفیت بالا, دانلود فیلم رگ خواب با لینک مستقیم, دانلود کامل فیلم رگ خواب, فیلم رگ خواب, فیلم رگ خواب حمید نعمت الله

دانلود اهنگ همراه با لینک مستقیم

Download New Music



ارسال دیدگاه جدید