دانلود سریال شهرزاد فصل سوم (شهرزاد 3)



دانلود سریال شهرزاد فصل سوم (شهرزاد 3)

دانلود سریال شهرزاد فصل سوم (شهرزاد ۳)

دانلود شهرزاد 3 تمامی قسمت ها با لینک مستقیم کیفیت عالی و تیزر شهرزاد فصل 3 اضافه شد

قسمت اول شهرزاد 3 اضافه شد.شهرزاد فصل سوم قسمت 1

سریال ایرانی و محبوب شهرزاد 3 با حجم کم ، سریال شهرزاد کیفیت HD ، شهرزاد 3 با کیفیت ۱۰۸۰p

دانلود رایگان سریال ایرانی شهرزاد فصل سوم ۳ با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فصل سوم سریال شهرزاد

 

اینفوگرافی شهرزاد :

سریال شهرزاد که فصل دوم آن به کارگردانی حسن فتحی از 14 مهر آغاز و هم اکنون به پایان رسیده . اما استارت شهرزاد۳ همزمان با اتمام فصل دوم آن زده شده و در هیاهوی خیلی کم جلوی دوربین رفته است.در فصل سوم سریال شهرزاد شاهد اتفاقات جالبی خواهیم بود.

شهرزاد زندگی تاریخ معاصر ایران در سال 1330 را به تصویر میکشد که با هنرمندی بازیگران بسیار خوبی مانند شهاب حسینی ، ترانه علیدوستی ، مصطفی زمانی ، پریناز ایزدیار و… در کنار فیلمنامه ای هیجانی و درگیر کردن مخاطب برای پیگیری قسمت های بعد یک سریال تاریخی و محبوبی را بدیل کرده است که در بخش نمایش خانگی به اجرا در خواهد آمد.

برخی دیگر از بازیگران شهرزاد 3 : مهدی سلطانی, پرویز فلاحی پور, گلاره عباسی, سهیلا رضوی, فریبا متخصص, معصومه بیگی

تیزر فصل سوم شهرزاد اضافه شده است.

اطلاعات تکمیلی نظیر بازیگران جدید در فصل جدید سریال شهرزاد ، خلاصه داستان شهرزاد فصل سوم ، خواننده و آهنگ شهرزاد 3 مرتبا در رسانه عسل دانلود بروز و اطلاع رسانی خواهد شد.

بنا به جدید ترین خبر های به دست امده فصل سوم شهرزاد هنوز دنبال ایراد کار بودند که در فصل دوم رخ داد و تعجب دارند که چرا استقبال نشد البته بسیاری نظر دارند که به خاطر حذف بزرگ آقا بوده است به زودی اخبار جدید افزوده میشود .

امروز اخبار جدیدی به گوش رسید و ظاهرا فصل 3 شهرزاد فیلم برداریش به نیمه رسیده است و تا پایان بهمن ماه  به پایان میرسید پشت زمینه و عکس های جدید از نماها اضافه شد و به زودی اماده نمایش میشود .

 

امروز پوستر رسمی و جدید فصل سوم شهرزاد رونمایی شد و اولین کلیپ این سریال هم با نام جمعه روز جمعه 6 بهمن با صدای محسن چاوشی منتشر می شود و انتظارها برای دیدن فصل جدید شهرزاد هم دوشنبه 9 بهمن به پایان می رسد و بنا به گفته جناب فتحی کارگردان فضای عاشقانه این فصل بیشتر از فصل قبل خواهد بود.

دانلود سریال شهرزاد فصل سوم

 



ارسال دیدگاه جدید