فیلم خانم یایا



فیلم خانم یایا

دانلود فیلم خانم یایا با لینک مستقیم و هزینه دانلود نیمه بها

ما شما را دوست داریم خانم یایا

We Like you Miss Yaya

نویسنده و کارگردان : عبدالرضا کاهانی

بازیگران : رضا عطاران – امین حیایی – حمید فرخ نژاد و…

دانلود فیلم خانم یایا

دانلود فیلم خانم یایا

خلاصه : فیلم خانم یایا با نام سابق ما شما رو دوست داریم خانم یایا روایت گر دو باجناق می باشد که بعد از فوت پدر خانم تاجرشون قصد دارند تجارت اون رو دنبال کنند رضا عطاران و حمید فرخ نژاد تصمیم می گیرند به تایلند سفر کرده و با یک تیر دو نشان بزنند هم تجارت و هم سیاحت. آنها به همسرانشان که از قضا دوقلو هستند گفته اند میرویم چین و شانگهای اما برای تفریح عازم پاتایا می شوند در این سفر آنها درگیر ماجراهای درامی می شود که در فیلم خواهیم دید

نکته : این فیلم بنا بر گفته سازنده به هیچ وجه کمدی نیست اما دیدن حمید فرخ نژاد و رضا عطاران در نقش های متفاوت قطعا جذاب خواهد بود.

 

لینک دانلود فیلم ما شما رو دوست داریم خانم یایا

مصرف اینترنت برای دانلود فیلم نیم بهاست

دانلود با کیفیت 480p (3500 تومان)

دانلود با کیفیت 720p (4000 تومان)

دانلود با کیفیت 1080p (4500 تومان)

دانلود با کیفیت 1080p-HQ (5000 تومان)

 

درباره فیلم خانم یایا : فیلم جدید عبدالرضا کاهانی از ابتدا جنجال بر انگیز بود رسانه های اصولگرا مخصوصا کیهان اعتقاد داشتند این فیلم مجوز تولید ندارد. فیلم در سکوت رسانه ای و بدون هیچ خبری فیلم برداری شد. بلاخره بعد از کش و قوس های فراوان این فیلم به نمایش در امد تا طرفداران پرپا قرص این کارگردان فیلم تازه او را مشاهده نمایند.

با توجه به توضیحات فیلم و کارگردان این فیلم از ابتدا قرار نبوده فیلمی کمدی باشد ولی حضور عطاران و فرخ نژاد در فیلم این تصور رو ایجاد میکند که فیلم خنده داری خواهیم دید. به فیلم انتقادات فراوانی شده فیلم دارای مضمون های سیاسی هست اما چون در لایه های زیرین فیلم قرار گرفته نتوانسته گویا باشد.

دانلود فیلم خانم یایا


دانلود آهنگ با کیفیت 320 kbps
دانلود آهنگ با کیفیت 128 kbps
 
منبع : فیلم خانم یایا



ارسال دیدگاه جدید