دانلود قسمت پنجم دفتر یادداشت ۵



دانلود قسمت پنجم دفتر یادداشت ۵

دانلود قسمت پنجم سریال دفتر یادداشت 5

با بازی درخشان رضا عطاران

 

کارگردان : کیارش اسدی زاده

نویسنده : مسعود خاکباز

تهیه‌کننده : حسین اکبری

بازیگران : رضا عطاران، حسن معجونی، مینا ساداتی، کاظم سیاحی، سوگل خلیق، زهرا داوودنژاد، بیژن بنفشه‌خواه، الهام پاوه نژاد، اردشیر رستمی، فریبا متخصص، مریم سعادت، پاشا رستمی، شمسی فضل الهی، داریوش کاردان و آزیتا حاجیان

 

درباره ی سریال :

دفتر یادداشت (NOTE BOOK) نام یک مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی در ژانر کمدی و خانوادگی محصول سال ۱۴۰۲ به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده و به تهیه‌کنندگی حسین اکبری است. این سریال سومین تجریه کارگردانی کیارش اسدی زاده بعد از ساخت دو سریال درام «کرگدن» و«هفت » محسوب می‌شد. عطاران با قبول پیشنهاد بازی در سریال اسدی زاده به غیبت یازده ساله خود در شبکه خانگی پایان داد. او در سریال «دفتر یادداشت» با گریم متفاوتی جلوی دوربین رفت، نخستین بار در قالب یک پوستر و یک ویدیو شات جنجالی از گریم عطاران در این سریال رونمایی شد که این رونمایی با اعتراض شدید طیفی از جامعه و البته ساترا مواجه شد. رضا عطاران در کنار حسن معجونی بازیگران اصلی این سریال هستند که نقش‌های اصلی فیلم را برعهده دارند.

خلاصه قسمت :

ایرج و حمید، رفقای قدیمی از دوران کودکی سرشان برای پیگیری پرونده‌های جنایی درد می‌کند، پای آنها ناخواسته به پرونده قتل‌‍‌های زنجیره‌ای باز می‌شود. پرونده‌ای که با ورود آنها آبستن حوادث خطرناک‌تری می‌شود، اما ماجرا پیچیده‌تر از این حرف‌هاست، در این بین ایرج به دلیل مشکل مغزی منحصر به فردش مرتبا همه‌چیز و همه‌کس را از خاطر می‌برد..

 

با کیفیت بلوری دارای صدای ۶ کاناله

 
منبع : دانلود قسمت پنجم دفتر یادداشت ۵



ارسال دیدگاه جدید